CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabtu, 6 Mac 2010

cinta itu pengorbanan..

aku pernah bercinta dengan seorang lelaki..
aku memang sayang sangat kat die..
dalam masa yang sama aku tahu yang dia ada orang lain dalam hati dia..
di sebabkan perasaan sayang aku yang memang mendalam..
aku abaikan sahaja apa yang terbuku dalam hati aku,..
aku sanggup di pinggirkan oleh lelaki itu asalkan dia tetap ada dengan aku..aku jadi lemah dengan taburan janji-janji dia..aku yakin mana-mana perempuan pon 
pasti akan cair dengan janji-janji manis dia.semakin hari..
dia semakin jauh dari aku..aku tahu yang dia 
mungkin lebih sayangkan perempuan lain...apakan daya aku..
satu sekolah tahu mengenai kami..aku memang sayang sangat pada dia..
akhirnya aku mengambil keputusan untuk mengundurkan diri..
bukan niat aku hendak memilih jalan mudah..
tapi aku dah penat menanggung perasaan yang sakit sangat mendengar 
dia bercerita perihal perempuan itu..aku tak salah kan mereka 
kerana aku jua pasti ada salah nya.dia terima keputusan aku.
pada aku cinta itu tak semestinya bersatu.
.kadangkala perlukan pengorbanan...dan aku sedia melakukan pengorbanan itu 
asalkan aku tahu dia bahagia dengan pilihan dia.jujur 
aku memang menderita kehilangan orang yang paling aku sayang..
aku jadi seperti orang yang kematian suami,,hati aku hancur..punah..
sejak itu aku bersumpah yang aku tidak mungkin akan bercinta lagi..
aku takut..biarlah tuhan yang menentukan segalanya..
pengorbanan aku ikhlas untuknya walaupun hati aku merana..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan