CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 27 Februari 2011

hari nie aku bace blog classmate aku ..
aku rase tersangat-sangat terharu ..
demi ingin menunjukkan rasa syg dy pada awek dy ..
dy menyatakan seratus kali maaf ..
dengan kate2 yg slumer tapi ..
pada aku sgt bererti ..
andailah aku dapat memiliki lelaki mcm tuh ..
mmg aku akan menangis bace post tuh ..
sedangkan tadi pun rase mcm nak terkeluar dah air mata aku ..
biase lah pada perempuan yg ....
emmm kesunyian mcm aku ..
aku x tahu lah kunci jenis ape yang telah kunci aty aku nie ..
pyh sgt aku nk buka utk lelaki ..
masuk bulan 3 nie .. genap lah ..
setahun 3 bulan aku single ..
kalau ikut kan aku bosan sgt ..
tapi aku seolah2 mcm trauma sgt ..
aku nak jugak mcm kawan aku ..
masing2 ade org yg kol mlm2 .. wish mcm2 ..
time hari jadi dapat hadiah ..
time sakit ade yg ambil berat ..
time happy ade yg kongsi gembire same2 ..
time sedih .. die sedih same
tapi xpelah ..
mungkin jalan aku ade dihadapan kot ..
kepada ACOR ..
aku mmg respect ar care ka wat gtuh kat awek ka ..
n aku harap ka berubah lah yer ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan