CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 27 Februari 2011

permintaan hatiku .....

  • aku nak keluarga aku sentiasa bersatu walau dalam keadaan sulit mane sekalipon .
  • aku nak buat keluarga aku bangga dgn aku .
  • aku nak buat mak aku happy dgn kejayaan aku .
  • aku nak menerima hidayah dr tuhan spya aku sempat bertaubat.
  • aku nak bantu keluarga aku bila dah kerja .
  • aku nak dipanjangkan umur spya dapat jage mak ayah aku nnt .
  • aku nak family aku sentiasa happy.
  • aku nak adek beradek aku menju ke jln yg benar .
  • aku nak di curahkan ilmu yg banyak.
  • aku nak mak aku sentiasa happy .
  • aku nak berubah jadi budak baik.
  • aku nak jage percakapan aku.
  • aku nak jage tingkah laku agar x menyakiti hati sesape.
  • aku nak kan seorang teman lelaki yg baik.
  • aku nak seseorang yang boleh jage aku.
  • aku nak bertaubat.
  • aku nak aku pergi dulu sebelum mak ayah aku pergi.
  • aku nak tuhan bg aku peluang utk insaf.
  • aku nak tuhan lindungi aku dr perbuatan maksiat.
  • aku nak kawan2 yg aku syg mendapat hidayah agar dapat masuk syurga.
  • aku nak kawan2 aku jugak berjaya.
  • aku nak tidur dgn lena nanti.
  • aku nak mohon maaf pada semue org yg pernah aku sakiti.
  • aku nak diberi peluang utk berbuat baik dgn org.
  • aku nak kakak aku berbaik semule dgn parents aku.
  • aku nak ayh tiri aku jage mak aku elok2.
  • aku nak ayh aku jage mamasu(mak tiri) aku elok2.
  • aku nak hubungan kakngah aku dgn abg boy sentiase bhgia.
  • aku nak ditemukan dgn lelaki yg ikhlas.
  • aku nak ada lelaki yg sudi terima aku seadanya.
  • aku nak bukak pintu hati aku nie.
  • aku nak mak dimurahkan rezeki.
  • aku nak adek mia happy n jadi budak pandai.
  • aku nak langsaikan segala hutang mak ayah aku one day t ..
  • aku nak sihat selalu dan x nak sakit lagi.
  • aku nak mati dalam keadaan yg mudah.
  • aku nak masuk syurga dengan keluarga aku yg tercinta.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan