CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 31 Mei 2011

saya nak awak pulangkan balik aty saya kalau awak dah x perlukan lagi ..
awak memang x rasa apa yang saya rasa ..
tanpa awak sedari .. awak sebenarnya dah menyiksa saya ..
tapi bila saya pikir balik .. semua tuh bukan salah awak ..
semua tuh salah saya .. saya yang terlalu ego ..
tapi hakikatnya awak dah ambik aty saya tapi awak x pulangkan balik .
saya dah penat dalam keadaan mcm nie ...
bila aty saya ada kat orang tuh .. maknanya saya perlukan orang tuh ..
orang yang ada aty saya .. itulah orang yang saya tunggu selama nie ..
tapi nampaknya awak dah x perlukan saya ...
terus terang saya cakap ... saya sangat sedih sebab selalu benda mcm nie jadi kat saya ...
saya dah lama kesunyian .. saya dah bosan hidup tak berteman mcm nie ..
saya mengaku saya memang banyak masalah ..
sebab tuh saya perlukan seseorang disamping saya .,.
saya teringin nak macam orang lain ..
dapat merasa diri disayangi dan dicintai ...
itu yang saya nak .. saya sangat perlukan rasa tuh ..
mungkin orang akan kata masih terlalu awal utk saya
tapi saya takut saya x kan sempat rasa semua tuh ..
saya x dapat nak beritahu siapa awak sebenarnya .. cukuplah sekadar
saya seorang sahaja yang tahu siapa awak ...
tapi saya janji yang saya akan simpan awak dalam aty saya ..
walaupun mcm tuh .. saya tetap doakan kebahagiaan ..
saya doakan awak bahagia dengan wanita pilihan awak nanti ..
saya belum cukup sempurna untuk bergelar kekasih ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan