CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabtu, 24 November 2012


org kate jodoh pertemuan ajal maut ..
semua ditentukan oleh tuhan yg maha esa
mmg betul semua tuh..
dan kite sbg manusia harus terima qada'
dan qadar Allah s.w.t
macam aku dgn mereka2 di dlm gambar ni jugak..

lansung xpernah aku duga sangka..
xpernah mengenali .. 
tapi akhirnya satu hubungan terjalin rapat ..
mereka semua ni terima aku 
sbg ahli keluarga dalam keluarga ni ..

yg kat sebelah aku tuh ..
kak long@ Ros Lisa 
mule2 kenal pon kiterang dah bergosip2 dah ..
baik sgt .. masuk ngn pale aku..
selalu nasihat aku.. bg semangat ..
thanks akak ... 
t kite gi bercuti sama2 ye ...

yg pakai baju pink tuh ..
tuh lah mak .. mak bersama cucu2nya..
terima kasih lah mak sbb sudi 
anggap zaty mcm anak mak sendiri ..
yg comel2 tuh adek mia n nia ..
yg depan tuh pulak sarah.. 
n yg hujung sekali tuh kak yana ..
bak kate nye ..
ceo berjaya dirumah .. hihihi
mia n nia tuh adalah anak2nya ...

seronok sgt kenal dgn keluarga ni ..
pertama kali dalam hidup 
ada keluarga angkat ..
terima kasih byk2 taw ..
zaty harap hubungan ni kekal ..
zaty syg semua .. mak abah .. kak long 
kakak biena ,adek piqah ,sarah,
n semua sekali ..

kepada tuan punya badan yg 
memperkenalkan zaty dengan keluarga ni ..
terima kasih sgt2 kat awk ye ..
zaty hargai sgt ...
kalau x .. rasanya .. zaty x kenal keluarga ni ..
nnt bina keluarga awk baik2 jugak ye
i always pray the best for u ..

i love u ollss !!!!!!!! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan