CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 2 Disember 2012

HaRi2 iNdAhKu ..

dalam tempoh melalui 
pahit getir kehidupan .... aku masih sempat
merasai saat bahagia dan gembira
bersama org2 yg aku syg ...

dah selesai segala majlis ...
tiba lah time utk berhibur ......
kebetulan mlm terakhir pulak funfair ni ...
mmg terpaksa aku akui ...
duit aku rabak gi kat tempat ni .....
tapi yg penting 
aku rasa happy n enjoy ......


konon lah berangan nak dapat kan
gadget canggih2 nieh ...
mmg x kan dapat lah ... 
tonggeng lah mcm mane pon .. hahaha
semua ni karoot komedia je ...
tapi nak wat mcm mane..
hiburan semata2 ...

seronok sgt aku time nieh ...
x ingat dah penat2 nieh ...
bawak naqib n adek naik bende pusing2 tuh..
masuk umah antu ngn kakak,alif n farid ..
mcm org gile ... sakit tekak aku menjerit
main bumper car .. langgar2 ..
nak pecah usus aku ..
main tin dapat 1 beg plastik ..
 seronok2 ...

nie semua kenangan utk aku ..
sampai masanya .. aku terpaksa jugak melepaskan semua
tapi yg pasti..
aku x kan lupe keluarga ni ..
sampai bila2 pon .. 

luv u all !!!!!!!!! 
mmuuuuaaaaahhhhhhhhhh !!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan