CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 5 Disember 2012

perasaanku...

hari2 aku ... memikirkan
perkara yg sama dalam hidup aku ..
terseksa jiwa raga aku ni ..
kenapa mesti aku terus mencintai 
seseorang yg x mungkin jadi milik aku ..
kenapa ssh sgt aku nak lupakan dia dalam hidup aku..
kenapa setiap kali aku jatuh cinta
jatuh cinta pada hak milik orang ..
dan kenapa dia curi hati aku ..
kalau dah x suka pada aku ..
pulangkan lah ati aku sebaiknya ...
dalam hal ni .. aku x boleh nak 
menyalahkan sesiapa selain diri aku sendiri ..
aku yg gagal ..
aku yg silap ..
aku yg gagal buang perasaan aku 
terhadap dia ..
dalam hati aku ni ..
aku mmg nak dia jadi suami aku suatu hari nnt..
tapi x tergamak aku nak rampas dia dari
seseorang yg dah lama mengenali dia..
dia mesti bertanggungjawab pada 
perempuan yg bertakhta di hati dia ..
mmg aku cinta kan dia sepenuh hati aku ..
tapi aku pon punya hati 
sebagai seorang perempuan..
x sampai ati aku nak melukai hati perempuan lain..
biarlah ati aku yg terluka ..
aku sanggup berkorban ...
dan aku nak org yg aku cintai ni bahagia ..
biar pon bukan dengan aku ..
aku ikhlas mencintai dia ..
sampai bila2 pon aku akan terus mencintai dia ..
aku x mampu utk terima lelaki lain 
dalam hidup aku ..
aku akan terus mendoakan kebahagiaan dia ..
tapi dalam masa yg sama 
aku akan terus berdoa agar
aku diberikan kekuatan dan ketabahan hati 
melalui semua dugaan ini ...
di hari persandingan dia dgn perempuan tu nnt ..
aku harap aku x ada kat sini ..
x sanggup rasa nye merasai kesakitan tuh nnt

* sy doakan awk bahagia dgn dy ..
sy nak awk jadi lelaki terbaik ..
janji lah dgn sy .. awk x kan luka kan ati dia ..
janjilah dgn sy ... lupakan sy ..
jadi lah seorang suami dan seorang ayah yg terbaik ..
jadi lah anak lelaki yg baik utk keluarga awk ..
sy x kan lupakan awk ..
sy akan tunggu awk di lain hayat ...
terimakasih kerana sudi memenuhi ruang dalam hati 
sy selama nie ...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan