CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 30 Disember 2012

sinar hidup ku .....


Hari ni 31/12/12 …
Hari terakhir dalam tahun 2012 ..
Sebenarnye dalam hati aku nie sedih nak tinggal kan
Tahun ni …
Tahun 2012 nie .. byk sgt benda baru yg aku lalui..
Yg x pernah aku lalui tahun2 sebelumnye ..
Mungkin pada org lain perkara biase ..
Tapi bg aku … apa yang aku rasa ..
Berbeza dan x kan pernah sama ..
Awal tahun 2012 nie ..
Aku mula mengenali seseorang ..
Seseorang yg sgt istimewa dalam hidup aku ..
Walaupon dari awal perkenalan ..
Byk sgt dugaan dan halangannye …
Tapi aku tetap tempuh .. dan terus bersabar
Sehingga sekarang ..
Walaupon aku sedar dia bukan milik aku ..
Aku sendiri pon x faham
Kenape aku boleh terus bertahan
Berada disisi dy …
Sedangkan aku tahu aku  xmungkin memiliki dy .
Sedangkan dulu .. paling lama aku mampu
Bertahan dengan seseorang ..
3 bulan je …
Kerana dy jugak aku dapat family baru dalam hidup aku ..
Aku suke sgt .. n syg sgt kat semua ..
Kalau xde semua ni ..
Aku lah manusia  paling  bosan kat sini ..
Sbb kawan x de sgt kat sini …
Tapi aku tahu .. sampai masenye
Aku akan putus ase …
X lame je lagi ..
Dan time tuh aku pon x tahu mcm mane
Aku nak tempuh perpisahan nie ..
Dy segalanya untuk aku ..
Pertama kali dalam hidup aku ..
Aku seteruk ni mencintai seseorang ..
Entah mcm mane pengakhiran
Cerita kami …

Walau apa pon .. aku sentiasa mendoakan
Yg terbaik utk diri dy ..
Kebahagiaan dy .. kebahagiaan aku jugak ..
Semoga tahun baru 2013 nie ..
Bagi sinar baru buat kami ..
Semoga tahun baru ini lebih baik dari tahun sebelumnye ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan