CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 26 Januari 2011


aku rase sangat2 bosan ..
kenape lah aku nie xde pkwe .. hahahaha
agak x laku yer aku nie .,..
yelah mentang2 lah aku nie x cantik cam pompuan lain..
semua org x nak aku ..

bosan betul aku ..
mane x nyer .. kwn sebilik ngan aku nie ..
seronok jer ade pkwe .. aku jer xde ..
tapi bile ade yg nak cube ngan aku ..
aku pulak yang x yakin ngan diri aku ..

aku bukan nye memilih sgt tapi aku nie takut sgt ..
aku tkut ak x dpt bg mase dgn die ..
tuh lah dlu ade yg syg betol2 .. abaikan .,
padan muke ka zatyyy !!!!

haaaaaa .. ape yg aku nk wat eak ??
x kan aku lak yg nk kene mengorat ..
hahaha impossible tuh beb ..
x nak aku wat gtuh ..

mungkin dah ditakdirkan untuk aku bercinta dgn family jer kot ..
jage mak ayah aku lagi ok kot ..
dah ssh sgt ..
tapi i need a man !!!!!
please ..........
aku sangat2 sunyi ..

ya allah .. berikan lah aku peluang
untuk bercinta .... berikan lah aku laki2 yang baik ..
dan mencintaimu ya allah ...

1 ulasan:

  1. hope jmpe yg ssuai,,,,
    InsyaAllah,,,
    Allah SWT dh tntukn utk stiap org,,,,

    BalasPadam