CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 4 Januari 2011

Nie kawan baik aku ..

Name dy Ira ataupun anak En.Zaini ..

Asalnya dr Sabah bha ..

Satu kelas dengan aku iaitu office management student ..

Status .. bukan single lah ..

Nie kawan baik aku ..

Name dy Ira ataupun anak En.Zaini ..

Asalnya dr Sabah bha ..

Satu kelas dengan aku iaitu office management student ..

Status .. bukan single lah

Comey ??

Kalau nak puji jgn depan dy ..

Seorang yang penakut jugak ..

Sebabnye .. rahsia lah antara aku dgn dy ..

Kami sentiasa bersama kecuali ..

Time aku balik kg...

Boleh kate keras kepala jugak ..

Suke cari pasal dengan aku .. ade jer yang x kene ..

Seorang yang mengambil berat soal tido !

Tapi dy nie lah sayang aku ...

Aku sayang kaw bha Ira !!!

Family aku family dy jugak kat semenanjung nie ..

Cita2 dy terlalu tinggi sampai x terberitahu kat aku ..

Yang penting ..

Dy nie seorang kawan yang baik ..

Luv u Ira ..

Moga2 kita akan terus menjadi bff yer ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan