CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 4 Januari 2011


this is my idol forever .. nama dirahsiakan yer ..
rasenye ramai yg kenal die nie ..
cume biase lah die x kenal kite kan ..
tapi itu x menjadi masalah pada aku ..
asalkan aku setiasa up to date dia ..

first time tgk die nie .. aku rase mcm nak pengsan ..
aura dia yang terlampau kuat tuh kan ..
luluh seluruh jiwa raga aku ..
tambah lagi dengan suare die yg merdu tuh ..

gaya die yg sentiasa berkarisma tuh buat aku ..
entah lah .. aku pun ssh nk explain..
aku x kisah orang nk kate aku gile ke ..
whatever ,,..

nie akak aku nyer pasal lah nie ..
kalau die x tunjuk kat aku ..
xde aku jadi angau mcm nie ..
gurau jer .. hihihihi ..

tapi aku rase nie yg terbaik .. baik aku minat kat die .. dari minat kat orang laki kat sini ..
yg nie dah tentu x dapat .. hihihi .. so xde lah berdarah sangat hati nie kan ..
die nie sebenarnye pelakon dan jugak penyanyi ..
tapi sekarang da kurang menyanyi .. lebih kepada berlakon ..

kawan2 .. cepat2 lah tgk cerita playful kiss .. best sangat cerite nie taw ..
tapi jgn jatuh cinta pulak ...

hope u always success ... love u forever ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan