CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 5 Januari 2011

di sini adalah ciri orang yang aku cari ..

seorang yang suka wat aku senyum n senang hati ..
pemberi respon yg baik ..
maknenye x lampi lah ..
hormat privacy aku as a girl .........
boleh belikan aku something ..
x kisah lah ape pon ..
even pen sebatang pon aku still appericiate ...
of course pandai ambil aty mak aku ..
hati aku yang kedua ..
tapi jgnlah cover pulak dpn mak aku ..
duit kene ade ...
bukan aku nak jadi materialistik ..
but that thing is very important ...
maintainance aku tggi sikit ..
be honest in any situation ..
aku benci penipu ...
semua orang pun benci penipu kan ....
boleh berbaik dengan membe2 aku ..
girls and boys ..
terima hakikat perangai aku
yang x berape nk ayu ..
tuh jelah kot ..

tapi law xde yg nk cari aku pon x pe ..
aku ok jer ..
hidop kene sempoi .. kan ..
no man no cry ..

daaaaaaaaaaaaaaa ...

1 ulasan: