CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 4 Januari 2011

nie pasukan bola jaring aku mase zaman sekolah dulu ..
aku berperanan sbg gs ..
hakikatnye aku mmg rindu sgt ngan team nie ..
mase nie kat selangor .
kebangsaan nie ..
tapi x menang pon bile da sampai sini ..
semua pasukan hebat2 ..
waktu nie muka aku x penah putih pon ..
mana taknye .. hari2 aku training ..
byk sgt kenangan mase nie ..
ade jgak kena marah ..
biaselah budak2 semua degil ..
termasuklah aku ..
tapi aku tetap sayang cikgu yg train kami nie ...
die baik sangat ..
selalu tolong aku ..
walaupun aku selalu wat nakal ..
tapi die x pernah ..
benci aku ..
aku nie jer yang selalu malukan die ..
but no anymore k ..
haaaaa ..
aku da insaf sikit ..
aku harap semua yang ade lam pic nie ..
berjaya dalam hidup masing2 ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan